A A A

Коме и како уложити пријаву

Ваша права

Када се обраћате Тржишној инспекцији

Најчешћи проблеми и решења

Контакт

Коме и како уложити приговор


1. корак: Обратите се трговцу

Корак 2 »

 

2. корак: Уколико вам трговац не изађе у сусрет, обратите се Регионалном саветовалишту за заштиту потрошача.

1. За регион Београда

Удружењe банкарских клијената Ефектива

Телефон: 011/3294-885 и 064/860-56-76, од понедељка до петка од 10:30-14:30 часова

Пријем потрошача: понедељком, средом и петком од 10:30-14:30 часова

E-mail: potrosaci@efektiva.rs; office@efektiva.rs

Адреса: Поречка бр. 13, Београд

Национална организацијa потрошача Србије

Телефон: 011/404-6300, 011/404-6301 и 011/404-6302, од понедељка до петка од 12-16 часова

Пријем потрошача: уторком, средом и четвртком од 14-16 часова

E-mail: pravnitim@nops.org.rs

Адреса: Масарикова бр. 5, Палата Београђанка - XIV спрат, Београд

Центар потрошача Србије

Телефон: 011/312-0444 и 011/312-2102, од понедељка до петка од 8-12 часова

Пријем потрошача: уторком и четвртком од 11-15 часова

E-mail: savetovaliste.ceps@gmail.com

Адреса: Шпанских бораца бр. 32а, Нови Београд

Удружење Заштита потрошача

Телефон: 011/241-5485 и 069/241-5485, од понедељка до петка од 10-14 часова

Пријем потрошача: сваког радног дана од 15-17 часова за незаказане посете потрошача; и сваког радног дана од 9.30-10 часова и од 14-15 часова за заказане посете потрошача

Е-mail: office@zastitapotrosaca.com

Aдреса: Прешевска бр. 61, Београд

 

2. За регион Војводине

Удружење за заштиту потрошача Војводине

Телефон: 021/6313-600, 021/6314-600 и 021/452-077, од понедељка до петка од 10-14 часова

Пријем потрошача: понедељком, средом и петком од 12-15 часова

E-mail: info@potrosac.info

Адреса: Раваничка бр. 11, Нови Сад

Удружење за заштиту права потрошача "Просперитет"

Телефон: 021/639-21-33, 021/300-3865 и 063/340-763, од понедељка до петка од 12-16 часова

Пријем потрошача: сваког радног дана од 12-16 часова

E-mail: prosperitet.ns@gmail.com

Адреса: Булевар Слободана Јовановића бр. 30, Нови Сад

 

3. За регион Шумадије и Западне Србије

Организација потрошача Крагујевца

Телефон: 034/20-20-20 и 063/775-00-85, од понедељка до петка од 9-16 часова

Пријем потрошача: од понедељка до петка од 9 -16 часова

E-mail: info@opk.rs

Адреса: Краља Александра I Карађорђевића бр. 50, ТЦ Простор, Крагујевац

 

4. За регион Јужне и Источне Србије

Центар за заштиту потрошача и унапређење квалитета живота грађана ФОРУМ

Телефон: 018/525-040 и 065/8850-101, понедељком, средом и петком од 9-13 часова. За услуге од општег економског интереса: на телефоне 018/525-040 и 065/8850-102, уторком и четвртком од 13-17 часова

Пријем потрошача: понедељком, средом и петком од 9-13 часова; уторком и четвртком од 13-17 часова из области услуга од општег економског интереса

E-mail: forumsavetovaliste@open.mts.rs ; forumnis@mts.rs

Адреса: Цара Душана бр. 54, "Душанов базар", Купола - локал бр. 220, Ниш

Удружење "Народни парлемент"

Телефон: 016/602-687, 016/602-688 и 060/707-06-84 од понедељка до петка од 8-16 часова

Пријем потрошача: од понедељка до петка од 8-16 часова

E-mail: office@parlament.org.rs

Адреса: Илије Стреле бр. 3а, Лесковац

 


Приговор можете послати и путем Интернет портала Националног Регистра Потрошачких Приговора .

Корак 3 »

3. корак: Уколико вам Регионално саветовалиште не реши проблем, имате могућност да покушате вансудско решавање спора

Један од начина је и вансудско решавање спорова. Услови за вансудско решавање потрошачких спорова су:

  1. да је потрошач претходно покушао да непосредно са трговцем реши предмет спора и 
  2. да су се потрошач и трговац споразумели да ће спор решити пред телом за вансудско решавање потрошачких спорова.

Вансудско решавање потрошачких спорова обављају тела (посредници и сталне арбитражне институције) која су уписана у Листу тела за вансудско решавање потрошачких спорова.

Уколико сте заинтересовани за могућност решавања вашег потрошачког спора вансудским путем, можете се обратити посредницима уписаним у Листу тела коју води Министарство трговине, туризма и телекомуникација.

Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова је јавно објављена на званичној интернет страници Министарства трговине, туризма и телекомуникација и можете је преузети овде

 

 

4. корак: Уколико не решите проблем, предстоји вам судска заштита. За потрошачке спорове вредности до 500.000 РСД не плаћа се судска такса!


 

1 | 2 | 3

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум