A A A

Kome i kako uložiti prijavu

Vaša prava

Kada se obraćate Tržišnoj inspekciji

Najčešći problemi i rešenja

Kontakt

Kome i kako uložiti prigovor


1. korak: Obratite se trgovcu

Korak 2 »

 

2. korak: Ukoliko vam trgovac ne izađe u susret, obratite se Regionalnom savetovalištu za zaštitu potrošača.

1. Za region Beograda

Udruženje bankarskih klijenata Efektiva

Telefon: 011/3294-885 i 064/860-56-76, od ponedeljka do petka od 10:30 - 14:30 časova

Prijem potrošača: ponedeljkom, sredom i petkom od 08:30 - 14:30 časova

E-mail: potrosaci@efektiva.rs; office@efektiva.rs

Adresa: Porečka br. 13, Beograd

Nacionalna organizacija potrošača Srbije

Telefon: 011/404-6300, 011/404-6301 i 011/404-6302, od ponedeljka do petka od 12-16 časova

Prijem potrošača: utorkom, sredom i četvrtkom od 14-16 časova

E-mail: pravnitim@nops.org.rs

Adresa: Masarikova br. 5, Palata Beograđanka - XIV sprat, Beograd

Centar potrošača Srbije

Telefon: 011/312-0444 i 011/312-2102, od ponedeljka do petka od 8 - 12 časova

Prijem potrošača: utorkom i četvrtkom od 11 - 15 časova

E-mail: savetovaliste.ceps@gmail.com

Adresa: Španskih boraca br. 32a, Novi Beograd

 

2. Za region Vojvodine

Udruženje za zaštitu potrošača Vojvodine

Telefon: 021/6313-600, 021/6314-600 i 021/452-077, od ponedeljka do petka od 10-14 časova

Prijem potrošača: ponedeljkom, sredom i petkom od 12-15 časova

E-mail: info@potrosac.info

Adresa: Ravanička br. 11, Novi Sad

 

3. Za region Šumadije i Zapadne Srbije

Organizacija potrošača Kragujevca

Telefon: 034/20-20-20 i 063/775-00-85, od ponedeljka do petka od 9-16 časova

Prijem potrošača: od ponedeljka do petka od 9 -16 časova

E-mail: info@opk.rs

Adresa: Kralja Aleksandra I Karađorđevića br. 50, TC Prostor, Kragujevac

 

4. Za region Južne i Istočne Srbije

Centar za zaštitu potrošača i unapređenje kvaliteta života građana FORUM

Telefon: 018/525-040 i 065/8850-101, ponedeljkom, sredom i petkom od 11 -15 časova. Za usluge od opšteg ekonomskog interesa: na telefone 018/525-040 i 065/8850-102, utorkom i četvrtkom od 13 - 17 časova

Prijem potrošača: ponedeljkom, sredom i petkom od 11-15 časova; utorkom i četvrtkom od 13 - 17 časova iz oblasti usluga od opšteg ekonomskog interesa

E-mail: forumsavetovaliste@open.mts.rs ; forumnis@mts.rs

Adresa: Cara Dušana br. 54, "Dušanov bazar", Kupola - lokal br. 220, Niš

Udruženje "Narodni parlement"

Telefon: 016/310-01-10 i 0700/500-500, od ponedeljka do petka od 9 - 16 časova

Prijem potrošača: od ponedeljka do petka od 9 - 16 časova

E-mail: office@parlament.org.rs

Adresa: Koste Stamenkovića br. 2 (zgrada Doma Sindikata), I sprat, kancelarija br. 233, Leskovac

 


Prigovor možete poslati i putem Internet portala Nacionalnog Registra Potrošačkih Prigovora .

Korak 3 »

3. korak: Ukoliko vam Regionalno savetovalište ne reši problem, imate mogućnost da pokušate vansudsko rešavanje spora

Jedan od načina je i vansudsko rešavanje sporova. Uslovi za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova su:

  1. da je potrošač prethodno pokušao da neposredno sa trgovcem reši predmet spora i 
  2. da su se potrošač i trgovac sporazumeli da će spor rešiti pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavljaju tela (posrednici i stalne arbitražne institucije) koja su upisana u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Ukoliko ste zainteresovani za mogućnost rešavanja vašeg potrošačkog spora vansudskim putem, možete se obratiti posrednicima upisanim u Listu tela koju vodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Lista tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova je javno objavljena na zvaničnoj internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija i možete je preuzeti ovde

 

 

4. korak: Ukoliko ne rešite problem, predstoji vam sudska zaštita. Za potrošačke sporove vrednosti do 500.000 RSD ne plaća se sudska taksa!


 

1 | 2 | 3

Vesti

Partneri

Zaštitite prava

Zaštitite svoja zakonom garantovana potrošačka prava kroz četiri koraka:

1. Obratite se trgovcu 

2. Obratite se regionalnom savetovalištu

3. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

4. Sudska zaštita

Preuzmite publikacije

Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija. Pravila korišćenja | Impresum