A A A

Kome i kako uložiti prijavu

Vaša prava

Kada se obraćate Tržišnoj inspekciji

Najčešći problemi i rešenja

Kontakt

Kome i kako uložiti prigovor


1. korak: Obratite se trgovcu

Korak 2 »

 

2. korak: Ukoliko vam trgovac ne izađe u susret, obratite se Regionalnom savetovalištu za zaštitu potrošača.

1. Za region Beograda

Nacionalna organizacija potrošača Srbije

Telefon: 011/404-6300, 011/404-6301 i 011/404-6302, od ponedeljka do petka od 10-15 časova

Prijem potrošača: utorkom, sredom i četvrtkom od 13-16 časova

E-mail: pravnitim@nops.org.rs

Adresa: Masarikova br. 5, Palata Beograđanka - XIV sprat, Beograd

Centar potrošača Srbije

Telefon: 011/312-0444 i 011/312-2102, od ponedeljka do petka od 8-12 časova

Prijem potrošača: utorkom i četvrtkom od 11-15 časova

E-mail: savetovaliste.ceps@gmail.com

Adresa: Španskih boraca br. 32a, Novi Beograd

Udruženje Zaštita potrošača

Telefon: 011/241-5485 i 069/241-5485, od ponedeljka do petka od 10-14 časova

Prijem potrošača: svakog radnog dana od 15-17 časova za nezakazane posete potrošača; i svakog radnog dana od 9.30-10 časova i od 14-15 časova za zakazane posete potrošača

E-mail: prigovori@zastitapotrosaca.com

Adresa: Preševska br. 61, Beograd

 

2. Za region Vojvodine

Udruženje za zaštitu potrošača Vojvodine

Telefon: 021/6313-600, 021/6314-600 i 021/452-077, od ponedeljka do petka od 9-14 časova

Prijem potrošača: ponedeljkom, sredom i petkom od 12-15 časova

E-mail: info@potrosac.info

Adresa: Ravanička br. 11, Novi Sad

Udruženje za zaštitu prava potrošača "Prosperitet"

Telefon: 021/300-3865 i 063/340-763, od ponedeljka do petka od 12-16 časova

Prijem potrošača: od ponedeljka do petka od 12-16 časova

E-mail: prosperitet.ns@gmail.com

Adresa: Bulevar Slobodana Jovanovića br. 30, Novi Sad

 

3. Za region Šumadije i Zapadne Srbije

Organizacija potrošača Kragujevca

Telefon: 034/20-20-20 i 063/775-00-85, od ponedeljka do petka od 9-16 časova

Prijem potrošača: od ponedeljka do petka od 9 -16 časova

E-mail: info@opk.rs

Adresa: Kralja Aleksandra I Karađorđevića br. 50, TC Prostor, Kragujevac

 

4. Za region Južne i Istočne Srbije

Centar za zaštitu potrošača i unapređenje kvaliteta života građana FORUM

Telefon: 018/525-040 i 065/8850-101, ponedeljkom, sredom i petkom od 9-13 časova. Za usluge od opšteg ekonomskog interesa: na telefone 018/525-040 i 065/8850-102, utorkom i četvrtkom od 13-17 časova

Prijem potrošača: ponedeljkom, sredom i petkom od 9-13 časova; utorkom i četvrtkom od 13-17 časova iz oblasti usluga od opšteg ekonomskog interesa

E-mail: forumsavetovaliste@mts.rs ; forumnis@mts.rs

Adresa: Cara Dušana br. 54, "Dušanov bazar", Kupola - lokal br. 220, Niš

Udruženje "Narodni parlement"

Telefon: 016/602-687, 016/602-688 i 060/707-06-84 od ponedeljka do petka od 8-16 časova

Prijem potrošača: od ponedeljka do petka od 8-16 časova

E-mail: pravnapomoc@parlament.org.rs

Adresa: Ilije Strele br. 3a, Leskovac

 


Prigovor možete poslati i putem Internet portala Nacionalnog Registra Potrošačkih Prigovora .

Korak 3 »

3. korak: Ukoliko vam Regionalno savetovalište ne reši problem, imate mogućnost da pokušate vansudsko rešavanje spora

Jedan od načina je i vansudsko rešavanje sporova. Uslovi za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova su:

  1. da je potrošač prethodno pokušao da neposredno sa trgovcem reši predmet spora i 
  2. da su se potrošač i trgovac sporazumeli da će spor rešiti pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavljaju tela (posrednici i stalne arbitražne institucije) koja su upisana u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Ukoliko ste zainteresovani za mogućnost rešavanja vašeg potrošačkog spora vansudskim putem, možete se obratiti posrednicima upisanim u Listu tela koju vodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Lista tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova je javno objavljena na zvaničnoj internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija i možete je preuzeti ovde

 

 

4. korak: Ukoliko ne rešite problem, predstoji vam sudska zaštita. Za potrošačke sporove vrednosti do 500.000 RSD ne plaća se sudska taksa!


 

1 | 2 | 3

Vesti

Partneri

Zaštitite prava

Zaštitite svoja zakonom garantovana potrošačka prava kroz četiri koraka:

1. Obratite se trgovcu 

2. Obratite se regionalnom savetovalištu

3. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

4. Sudska zaštita

Preuzmite publikacije

Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija. Pravila korišćenja | Impresum