Рекламација техничке робе и намештаја
Купили сте телефон, рачунар, шпорет који се покварио после месец дана. Испоручен вам је намештај у боји коју нисте наручили. Која су ваша права у овом случају?
Прво: изјавите рекламацију продавцу код кога сте робу купили, уз доставу рачуна.
Друго: Обавезно узмите потврду о рекламацији - по Закону о заштити потрошача продавац је дужан да води Књигу рекламација и да вам изда потврду да сте рекламирали робу!
Продавац је дужан да се о вашем захтеву изјасни у року од 8 дана од дана када је изјављена рекламација. Уколико вам не одговори у року од 8 дана - обратите се Тржишној инспекцији уз доставу потврде!
Продавац је дужан да прихваћену рекламацију реши у року од 30 дана од дана подношења рекламације!
У првих 6 месеци имате право да вам трговац замени или поправи робу или врати новац у износу који сте платили. Поправка робе је могућа само уз вашу изричиту сагласност!
ВАЖНО: Ово правило се примењује у периоду од две године од тренутка када сте преузели робу.