ИНФО

ИНФО
Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић најавила почетак кампање „Да куповина буде милина“

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић најавила почетак кампање „Да куповина буде милина“

Помоћница министра за заштиту потрошача Вишња Ракић је, гостујући у Јутарњем дневнику РТС-а, најавила почетак кампање Министарства трговине, туризма и телекомуникација „Да куповина буде милина“, која ће трајати од 11. до 22. марта 2019. године.  

Ракић је истакла да су у оквиру кампање израђена 4 специјализована видео спота која се баве темом најчешћих потрошачких проблема, као што су е-трговина, трговина на мало, телекомуникације и туризам.

„Министарство у претходне две године ради на спровођењу Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“, у сарадњи са мађарско-словачким конзорцијумом,  и оквиру њега је спроведено преко 20 обука које су биле намењене како трговцима, тако и потрошачима“ саопштила је Ракић и додала да је, као један од резултата Пројекта, израђена унапређена верзија Националног регистра потрошачких приговора која је јавно доступна од децембра прошле године, а која омогућава потрошачима олакшано подношење приговора преко интернета. На основу података из Националног регистра, уочено је да се највећи број приговора односи на обућу, белу технику, намештај и одећу.

Помоћница министра је на крају гостовања истакла да је највећи проблем за потрошаче поступак рекламације, јер трговци често не поштују законски рок за одоговарање на рекламацију. "Трговац има обавезу да у року од осам дана одговори потрошачу на изјављену рекламацију. Ако је основана, он исто тако има обавезу да у року од 15 дана реши рекламацију, односно 30 дана за техничку робу", закључила је Ракић и најавила доношење Закона о изменама и допунама закона о заштити потрошача.

Гостовање помоћнице министра Сектора за заштиту потрошача, Вишње Ракић, можете погледати овде

Print