Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић најавила почетак кампање „Да куповина буде милина“
Помоћница министра за заштиту потрошача Вишња Ракић је, гостујући у Јутарњем дневнику РТС-а, најавила почетак кампање Министарства трговине, туризма и телекомуникација „Да куповина буде милина“, која ће трајати од 11. до 22. марта 2019. године.
Ракић је истакла да су у оквиру кампање израђена 4 специјализована видео спота која се баве темом најчешћих потрошачких проблема, као што су е-трговина, трговина на мало, телекомуникације и туризам.
„Министарство у претходне две године ради на спровођењу Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“, у сарадњи са мађарско-словачким конзорцијумом, и оквиру њега је спроведено преко 20 обука које су биле намењене како трговцима, тако и потрошачима“ саопштила је Ракић и додала да је, као један од резултата Пројекта, израђена унапређена верзија Националног регистра потрошачких приговора која је јавно доступна од децембра прошле године, а која омогућава потрошачима олакшано подношење приговора преко интернета. На основу података из Националног регистра, уочено је да се највећи број приговора односи на обућу, белу технику, намештај и одећу.
Помоћница министра је на крају гостовања истакла да је највећи проблем за потрошаче поступак рекламације, јер трговци често не поштују законски рок за одоговарање на рекламацију. "Трговац има обавезу да у року од осам дана одговори потрошачу на изјављену рекламацију. Ако је основана, он исто тако има обавезу да у року од 15 дана реши рекламацију, односно 30 дана за техничку робу", закључила је Ракић и најавила доношење Закона о изменама и допунама закона о заштити потрошача.
Гостовање помоћнице министра Сектора за заштиту потрошача, Вишње Ракић, можете погледати овде
Print