Вишња Ракић, помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, више о кампањи „Да куповина буде милина“ на телевизији „Прва“
Помоћница министра за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је гостујући у емисији „Јутро са Јованом и Срђаном“ на телевизији „Прва“ говорила о едукативним активностима које Министарство организује за представнике привреде како би им се представили основни законски прописи који дефинишу област заштите потрошача, а све у циљу целисходније заштите права потрошача у Републици Србији.
„Сваки трговац који жели да се бави добром пословном политиком, он ће гледати да сачува свог потрошача“ казала је Ракић и додала да ће задовољан потрошач пренети своје позитивно искуство свом окружењу и тиме допринети афирмацији самог трговца.
Ракић је том приликом представила актуелну кампању за права потрошача „Да куповина буде милина“ коју Министарство спроводи у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“ у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике.
У наставку емисије, Ракић је такође представила и унапређену верзију Националног регистра потрошачких приговора и појаснила гледаоцима како онлајн могу поднети свој приговор и упутити га удружењу за заштиту потрашача на даље поступање.
Комплетно гостовање помоћнице министра Сектора за заштиту потрошача, Вишње Ракић, можете погледати овде.
Print