ИНФО

ИНФО

20. 8. 2018

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

О чему би трговац требало да обавести потрошаче када даје гаранцију на одређени производ? Када се сачињава гарантни лист и какав је његов садржај? Да ли остваривање потрошачких права по основу гаранције трговац може да услови попуњавањем додатних формулара?

13. 8. 2018

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић на тему формирања цена на домаћем тржишту

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић на тему формирања цена на домаћем тржишту

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић је гостујући у емисији „Дан уживо“ на телевизији N1 говорила на тему формирања цена у Републици Србији, зашто су неки производи скупљи на домаћем него на иностраном тржишту, као и о томе коме се потрошачи могу обратити уколико имају неки потрошачки проблем.

15. 6. 2018

„Безбедност производа"

„Безбедност производа"

Као наставак активности у оквиру реализације Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији'' одржане су радионице на тему безбедности производа, 12. и 14. јуна, у Београду и Крагујевцу. Пројекат спроводи Министарство трговине, туризма и телекомуникација у сарадњи са Министарством за национални развој Републике Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

1. 6. 2018

„Нeпоштена пословна пракса у сектору телекомуникација“

„Нeпоштена пословна пракса у сектору телекомуникација“

У Београду и Новом Саду, 29. и 31. маја 2018. године, одржане су радионице на тему „Непоштена пословна пракса у сектору телекомуникација“ које је Министарство трговине, туризма и телекомуникација организовало у оквиру Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији''.  Овај двогодишњи пројекат, који финансира Европска унија, Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за национални развој Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

11. 5. 2018

„Управљање потрошачким приговорима“

„Управљање потрошачким приговорима“

У организацији Министарства трговине, туризма и телекомуникација одржане су радионице на тему „Управљање потрошачким приговорима“, у Београду 8. маја и у Нишу 9. маја 2018. године. Радионице су организоване у оквиру Твининг пројекта ИПА 2013 „Даљи развој заштите потрошача у Србији“ који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за национални развој Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

RSS
First567810121314Last