ИНФО

ИНФО
Помоћник министра Вишња Ракић о Националном регистру потрошачких приговора

Помоћник министра Вишња Ракић о Националном регистру потрошачких приговора

Потрошачи могу поднети своје приговоре путем телефона, мејла, одласком у пословне просторије удружења потрошача, као и путем Националног регистра потрошачких приговора, изјавила је за Танјуг Вишња Ракић, помоћник министра Сектора за заштиту потрошача у Министарству трговине, туризма и телекомуникација.

"Како би поднео приговор на апликацији Националног регистра, потрошач мора прво да унесе своје податке, затим уноси на шта се жали, да ли је у питању рекламација, саобразност или пружање услуге, а онда уноси и информације о трговцу", објаснила је Ракић и додала да је последњи корак приликом подношења приговора путем овог регистра, одабир једног од осам удружења за заштиту потрошача, а који зависи од места одакле је потрошач. Ракић је потом нагласила да у Београду постоје три удружења за заштиту потрошача која поступају по потрошачким приговорима поднетим путем Националног регистра, два удружења у Новом Саду и по једно удружење у Крагујевцу, Нишу и Лесковцу, па је на овај начин обезбеђена потпуна територијална покривеност Републике Србије.

Помоћник министра је на крају истакла да оног тренутка када потрошач одабере удружење којем прослеђује свој приговор, то удружење узима приговор у рад и о крајњем исходу обавештава Министарство.

Подаци из Националног регистра показују да је од почетка године евидентирано укупно 2.147 потрошачких приговора, као и да се грађани Србије, када је роба у питању, највише жале на обућу, мобилне телефоне и белу технику.

 

Print